niedziela, 24 sierpnia 2014

Dzień dobry!

Hej:)
To mój pierwszy blog i pierwszy post.
Niedawno zainteresowałam się techniką scrapbookingu i poczyniłam pierwsze kroki w tej dziedzinie. Chciałabym podzielić się tym z innymi :) Być może komuś spodobają się moje prace albo znajdzie u siebie podobną pasję? Być może ktoś zainspiruje mnie do dalszych poczynań i podsunie nowe pomysły:P?

Poniżej chciałabym się pochwalić pierwszym wykonanym przeze mnie albumem, który zrobiłam dla synka koleżanki. Przy okazji pozdrawiam przyszłych rodziców - Olę i Hubcia:)))
Tak wygląda okładka:


Jak widać imię jeszcze nie zostało wpisane:)

Dla każdego miesiąca przeznaczona jest jedna strona, gdzie można wkleić fotkę i dopisać coś wyróżniającego się.



Co myślicie?

3 komentarze:

  1. Witaj Dość Młoda Kobieto! :) Piękny album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciocia Konik zrobiła nam ogromną niespodziankę tym albumem, to najładniejszy prezent jaki dostaliśmy do tej pory :)
    Z niecierpliwością czekamy na Synka i pierwsze zdjęcia jakie wkleimy do albumiku! :)

    Ola i Hubert

    OdpowiedzUsuń