piątek, 26 września 2014

Przepiśnik dla Julii

Witajcie,

bardzo miło było mi wykonać kolejny przepiśnik dla koleżanki.
Julia sama wybierała kolorystykę, w tym papiery:) Wyszło super:)
Polecam wszystkim zainteresowanym te papiery:
Szczególnie śliczny jest wzór w babeczki, które postanowiłam wykorzystać na okładkę:)

Nowym elementem przepiśnika jest sentencja związana z jedzeniem. Długo zajęło mi wyszukanie czegoś odpowiedniego.
Oznaczenia stron przykleiłam na papierową koronkę, a na tylnej stronie umieściłam naklejki 3D:





Na końcu jak zwykle moje logo:) Jak Wam się podoba?
Miłego weekendu :)

2 komentarze:

  1. A ja mam pytanie natury technicznej - te kółka, na których są kartki działają tak jak w segregatorze, że można je otwierać i zamykać i dokładać więcej kartek np. w zakładce ze słodkościami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście, można otwierać i dokładać więcej kartek :) w razie potrzeby można dostać te kółeczka w większych rozmiarach, jakby brakowało miejsca :)

      Usuń